Dikon Consultancy
Mijn werkwijze

Hoe ga ik te werk? 

U kunt rekenen op een administratieve ondersteuning die voornamelijk digitaal gebeurd.

Ik werk vanuit mijn kantoor bij mijn thuisbasis waar ik me volledig kan focussen op uw bedrijf wanneer nodig. Ik heb geen 9 to 5 mentaliteit waardoor ik zowel op vroege als op late uren beschikbaar ben.

Het voordeel van een kantoor aan huis is dat ik altijd snel bij de gegevens kan van uw bedrijf!


Administratie en debiteurenbeheer kunnen een hoop tijd in beslag nemen.

U moet als ondernemer overal aan denken en moet ook nog eens op tijd gebeuren.

Denk bijvoorbeeld aan het versturen van herinneringen en aanmaningen.

Wij begrijpen dat dit voor u een tijdrovende en vervelende klus is, maar dit is wel zeer belangrijk voor u bedrijf.

Geen opvolging is geen groei van je bedrijf.


Elk bedrijf heeft een andere visie.

Daarom zit ik graag eerst samen om te bespreken wat u precies van ons verwacht.

Aan de hand van uw wensen gaan we aan de slag met deze informatie om een correcte offerte op maat te maken.

We bezorgen u onze offerte waarin we onze visie op de praktische aanpak formuleren.

Gaat u akkoord? Dan wordt Dikon u partner in crime en gaan we meteen voor u aan de slag!

Heeft u ons enkel nodig voor projecten, korte termijn opdrachten, lange termijn opdrachten of als vaste administratieve ondersteuning? Alles is bespreekbaar!

Tot binnenkort!

“Opportunities don't happen,

you create them”